postgresql - czemu tak jak jest i czy można coś poprawić?

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Czw, 5 Wrz 2002, 08:06:57 CEST

On Wed, Sep 04, 2002 at 06:46:57PM +0200, Hubert depesz Lubaczewski wrote:
> co prawda nie do końca jestem pewien pomysłu z
> /etc/rc.d/init.d/postgresql startujący różne instancje bazy danych na
> danej maszynie (a co jak np. chcę zrestartować, albo zastopować tylko
> jedną z nich?)
Przecież restart czy reload może mieć dodatkowy argument.
Ja tak zrobiłem w przypadku jabberd, gdzie też jest startowane kilka
instancji tego demona (dla różnych usług).

Pozdrowienia,
	Jacek