Amavis i perl

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Śro, 4 Wrz 2002, 21:28:22 CEST

[[ Stacho Pal <stacho w venco.com.pl> ]]:
> Wersja perl-Archive-Zip-1.01-1 nie sprawiała powyższych problemów.

No to coś zmienili.  Pewnie dodali to wywołanie utime() (w sumie nie
wiem, po co jest potrzebne).

> Amavis sam jest w perlu, natomiast wywołuje program zewnętrzny,

No to w takim razie albo ma -T w pierwszej linii, albo jest wywoływany
z -T, albo ma suida (czy coś w tym stylu).

> [ciach patch]
> Dzięki, potestuję (jak znajdę czas :(( ).

Lepiej, jakbyś Ty/ktoś pogadał z autorem/ami amavisa...  Ja go w każdym
razie nie używam.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]