[depesz@icm.edu.pl:] mail na devel-pl

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Czw, 5 Wrz 2002, 11:43:47 CEST

> to co chcę zrobić:
[..]
> 3. wywalić defaulową pracę w unikodzie (w/g mnie jest to niepotrzebne,
>    poza tym o ile wiem nadal są z unikodzie problemy z prawidłową obsługą
>    znaków narodowych (sortowanie, upper/lower itp).
Ale mam nadzieję, że obsługa Unicode pozostanie wkompilowana i będzie
można z niej korzystać, bo jak nie, to Veto.

>    standardowe kodowanie
>    takie jakie jest uważam, że w zupełności wystarcza i działa!
Do czego starcza, do tego starcza. Nie wyobrażam sobie bez Unicode
bazy która trzyma danie choć trochę "międzynarodowe".
Np. dla mnie sortowanie tekstów jest znacznie mniej istotne niż
możliwość reprezentacji wszelkich znaków, a konwersję upper/lower robię
poza bazą (piszę wyszukiwarkę internetową).

> 5. dodać kompilację kilku rzeczy z contriba (pgbench, tsearch, pgcrypto,
>    możliwe, że ltree)
O, to byłoby niezłe. Sam chciałem to zrobić (potrzebowałem pgcrypto),
ale brak czasu nie pozwolił mi zająć sie tym porządnie.

Pozdrowienia,
	Jacek