Ethereal i user builder.

Czw, 5 Wrz 2002, 20:23:34 CEST

On Thu, 5 Sep 2002, Jakub (mick3y) Mikusek  wrote:

>    2:ethereal-common        ###########################################   [ 66%]
> ostrzeżenie: user builder does not exist - using root
> ostrzeżenie: user builder does not exist - using root
> ostrzeżenie: user builder does not exist - using root
> ostrzeżenie: user builder does not exist - using root
> ostrzeżenie: user builder does not exist - using root
>    3:ethereal ########################################### [100%]
>
> To tak ma być? W specu nic takiego nie widzę.

Nie.
Brak %defattr(). Widże że jest to już porawione.

tak wogóle to do skryptów pld-buildera moznby wprowadizć test po
zbudowaniu pakietów sprawdzajacy czy któryś z plików pakiecie nie ma
uid/gid builder raportujac taki przypadek w liście wysyłanym na lisę na
którą trafiaja build logi.

Wogóle co do ethereal bo właśnie oko zaczepiło mi się o %files w spewcu do
tego.

%files common
%defattr(644,root,root,755)
%doc AUTHORS NEWS README README.linux README.vmware FAQ ChangeLog
%doc doc/randpkt.txt doc/README.*

%files
%defattr(644,root,root,755)
%attr(755,root,root) %{_bindir}/*
%{_applnkdir}/Network/Misc/ethereal.desktop
%{_sysconfdir}/manuf
%{_mandir}/man1/*
%{_pixmapsdir}/*
%dir %{_libdir}/ethereal
%attr(755,root,root) %{_libdir}/ethereal/*

To jest z lekka bez sensu.
Rozumiałbym powyższe gdyby w common wpadało coś więcej niż tylko
dokumentacja i ethereal-common byłoby wymagane zaróno pzrez ethereal jak i
tethereal. Wogóle obie wersje (pod X11 i term mogłby być de facto budowane
z jednego speca czyli że spec do tethereal jest tu wogóle nie potrzebny.
W razie czego można wzorować się tym co jest choćby w vimie żeby
zobaczyć jak to można próbować zrobić.