Ethereal i user builder.

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Czw, 5 Wrz 2002, 22:59:38 CEST

Dnia 05 wrz o godzinie 20:23:34 +0200, Tomasz Kłoczko napisał(a):
(...)

> Wogóle co do ethereal bo właśnie oko zaczepiło mi się o %files w spewcu do
> tego.

(...)
[w ethereal-common tylko trochę dokumentacji]

> To jest z lekka bez sensu.
> Rozumiałbym powyższe gdyby w common wpadało coś więcej niż tylko
> dokumentacja i ethereal-common byłoby wymagane zaróno pzrez ethereal jak i
> tethereal.

Niepotrzebnie dałem pełny release.
Nie sprawdzałem, ale może tethereal korzysta też z pluginów, które
teraz są w ethereal. Większośc tej dokumentacji dotyczy ethereala
i tethereala, a nie chciałem dublować plików...
Przepraszam za incydent z defattr.

> Wogóle obie wersje (pod X11 i term mogłby być de facto budowane
> z jednego speca czyli że spec do tethereal jest tu wogóle nie
> potrzebny.  W razie czego można wzorować się tym co jest choćby
> w vimie żeby zobaczyć jak to można próbować zrobić.

Kombinowałem, ale uznałem, że to strasznie skomplikuje speca (dwa różne
prefiksy). Zresztą w specach zostawiłem notki...

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --