[depesz@icm.edu.pl:] mail na devel-pl

wrobell wrobell w ite.pl
Pią, 6 Wrz 2002, 10:57:35 CEST

On Thu, Sep 05, 2002 at 05:53:29PM +0200, Hubert depesz Lubaczewski wrote:

> zaczynając:
> syslog on
> log conenctions/pid on
powyższe ok
> tcpip connections on
powyższe nie powinno być włączone standardowo

> szyfrowanie haseł (o ile w 7.2 jest - musiałbym sprawdzić, sam
> pracuję na innej wersji)
ok

> dodatkowo przypuszczalnie większe ilości pamięci na shared/sort itp.
wg. mnie powinny zostać standardowe, jak ktoś będzie potrzebował
dopieszczać system baz danych, to sobie zrobi to sam; nic nam do tego

> sql-ascii. to co masz normalnie zrobione, gdy nie kompilujesz/włączasz
> multibyte'a

> uważam, że to dobry pomysł. nie locale w rozumieniu tłumaczenia
> interface'u. locale jako ustawienia bazy (upper/lower sort itp.).
to nie jest dobry pomysł; standardowo powinno być coś bardziej
neutralnego niz latin2

    wrobell <wrobell w ite.pl>