[depesz@icm.edu.pl:] mail na devel-pl

Hubert depesz Lubaczewski depesz w depesz.pl
Pią, 6 Wrz 2002, 17:04:40 CEST

On Fri, Sep 06, 2002 at 10:57:35AM +0200, wrobell wrote:
> powyższe nie powinno być włączone standardowo

czy mogę prosić o jakikolwiek argument?

> to nie jest dobry pomysł; standardowo powinno być coś bardziej
> neutralnego niz latin2

dlaczego?
faktem jest, że latin2 jako locale do bazy ma jeden minus (spece od baz
wiedzą o co chodzi), ale faktem jest, że ten minus jest idealnie łatwo
omijalny, w dodatku ten minus polega na tym, że nie funkcjonuje idelanie
pewna składania która i tak jest niewskazana.
z drugiej strony latin jako locale daje wszystkim polakom używającym
postgresql'a (a afaik nadal olbrzymia większość użytkowników pld to
polacy) to po co się uzywa baz danych z local - poprawne sortowanie!.

depesz

--
hubert depesz lubaczewski                          http://www.depesz.pl/
Mój Boże, spraw abym milczał, dopóki się nie upewnię,  że  naprawdę  mam