KDE 3

Wojtek Kaniewski wojtekka w bydg.pdi.net
Pią, 6 Wrz 2002, 15:07:35 CEST

On Fri, 6 Sep 2002, Blues wrote:
> Co ciekawe - rozmawiałem z Michałem i on mówi, że u niego wszystko jest w
> porządku... U mnie i u dobrka natomiast występuje...

u mnie też. próbowałem porównać konfigurację z ludźmi, u których chodzi
wszystko poprawnie i niczego nie znalazłem. freetype w tej samej wersji,
X-y też. próbowałem wyrzucać czcionki truetype, type1 itp. bez efektu.

poza tym, u Was też jest tak, że kaszanią się tylko strony z CSS? u mnie
strony wyglądają poprawnie, póki nie wczyta się pliku css. dziwne. no i
czy działa wtedy kerning?

w.