KDE 3

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Pią, 6 Wrz 2002, 16:30:56 CEST

On Fri, 6 Sep 2002 15:07:35 +0200 (CEST)
Wojtek Kaniewski <wojtekka w bydg.pdi.net> wrote:

> u mnie też. próbowałem porównać konfigurację z ludźmi, u których
> chodzi wszystko poprawnie i niczego nie znalazłem. freetype w tej
> samej wersji, X-y też. próbowałem wyrzucać czcionki truetype, type1
> itp. bez efektu.
>
> poza tym, u Was też jest tak, że kaszanią się tylko strony z CSS? u
> mnie strony wyglądają poprawnie, póki nie wczyta się pliku css.
> dziwne. no i czy działa wtedy kerning?

Mam wrażenie, że temat był omawiany jakiś czas temu na users i
stwierdzono, że to wina czcione4k z pakietu fonts-Type1-ulT1mo (lub
innych Type1), które cssy podstawiają w miejsce helveticy (głównie
chodzi o verdane). Gdy np. verdane dostarczana np. microsoftowy
TTF to jest ok.

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl