KDE 3

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 6 Wrz 2002, 16:48:59 CEST

On Fri, 6 Sep 2002, Adam Gorzkiewicz wrote:
> Mam wrażenie, że temat był omawiany jakiś czas temu na users i
> stwierdzono, że to wina czcione4k z pakietu fonts-Type1-ulT1mo (lub
> innych Type1), które cssy podstawiają w miejsce helveticy (głównie
> chodzi o verdane). Gdy np. verdane dostarczana np. microsoftowy
> TTF to jest ok.

I to był właściwy trop.
quick workaround:
rm /usr/share/fonts/misc/cursor_large.pcf.gz
i przebudowanie bazy ttf-ów. I/lub odinstalowanie pakietu
XFree86-fonts-Type1-ISO8859-2 (ja go miałem jeszcze u siebie, nie wiem
czemu zniknął z ftp-a...)

zaraz wrzucę tylko patche na mem-leaki w kde i puszczam kdebase do
przebudowania (głupi, sam wrzuciłem te czcionki... :-/).

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...