Niedokumentujemy dostatecznie dobrze security fixow ..

Sob, 7 Wrz 2002, 13:49:09 CEST

On Sat, 7 Sep 2002, Krzysiek Taraszka wrote:
[..]

> Hmm, no tak ... tutaj jest problem..

Bez pzresady .. op będzie taki rodaj spinacza do wszystkiego którego
szczeóły można skompletwać w miedzyszanie. Duzo ważniejsze bęzie
skompletowania tego co ół spiancz bezie miał spinać :)

I tak wysyłanie SA bezie musiało chodzić raczje tylko na listach PLD +
może pcol albo coś koło tego i to tylko dlatego że w gtronie odbiorców
tych wiadomości kierowanych tymi kanałami zostanie nam wybaczone to ze na
samym początku nie wszystko jeszcze musi być pefect :)