Niedokumentujemy dostatecznie dobrze security fixow ..

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Nie, 8 Wrz 2002, 16:17:51 CEST

On Sat, 7 Sep 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Sat, 7 Sep 2002, Krzysiek Taraszka wrote:
> [..]

> Bez pzresady .. op będzie taki rodaj spinacza do wszystkiego którego
> szczeóły można skompletwać w miedzyszanie. Duzo ważniejsze bęzie
> skompletowania tego co ół spiancz bezie miał spinać :)
>
> I tak wysyłanie SA bezie musiało chodzić raczje tylko na listach PLD +
> może pcol albo coś koło tego i to tylko dlatego że w gtronie odbiorców
> tych wiadomości kierowanych tymi kanałami zostanie nam wybaczone to ze na
> samym początku nie wszystko jeszcze musi być pefect :)

Hmm, no tak, spinacz bedzie musial byc ... kto umie ladnie po polsku pisac
i bedzie wspolpracowac z PLD Security Team ? (mozna tak teoretycznie juz
mowic ?)
Ja moge takie zecyz przygotowywac ale jest problem kto mnei sprawdzi ?

Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)