domena...

Robert J. Wozny speedy w pld-ppc.org
Pią, 6 Wrz 2002, 20:57:24 CEST

jakies ostatnio naszlo mnie i w czasie placenia za domeny moich
klientow stwierdzilem ze cos jeszcze przydalo by mi sie....

zarejestrowalem pld-ppc.org - opis: to co dotyczy pld'owego portu na
ppc... er. specyficzne rzeczy jakie tam sie pojawiaja/moga pojawic...

jezeli chodzi o www... to bedzie ono pobierane z jakiegos brancha,
cokolwiek z cvs'u... i uaktualniane co jakis czas...

jezeli chodzi o aliasy... tak sie wlasnie zastanawialismy z lmf'em i
stwierdzilismy ze dla zainteresowanych portem bedziemy ustawiac
recznie... [czyli - lapac albo mnie albo lmf'a]

aby nie bylo nieporozumien... domena jest zarejestrowana na
mnie... jak tylko bedzie stowarzyszenie to przepisze owner'a...

--
Robert J. Wozny
... porzadek to alternatywne rozwiazanie wobec chaosu.