domena...

Pią, 6 Wrz 2002, 21:20:17 CEST

On Fri, 6 Sep 2002, Robert J. Wozny wrote:

> [...]
> klientow stwierdzilem ze cos jeszcze przydalo by mi sie....
>
> zarejestrowalem pld-ppc.org - opis: to co dotyczy pld'owego portu na
> ppc... er. specyficzne rzeczy jakie tam sie pojawiaja/moga pojawic...
>
> jezeli chodzi o www... to bedzie ono pobierane z jakiegos brancha,
> cokolwiek z cvs'u... i uaktualniane co jakis czas...
>
> jezeli chodzi o aliasy... tak sie wlasnie zastanawialismy z lmf'em i
> stwierdzilismy ze dla zainteresowanych portem bedziemy ustawiac
> recznie... [czyli - lapac albo mnie albo lmf'a]
>
> aby nie bylo nieporozumien... domena jest zarejestrowana na

No i gucio .. :)

> jak tylko bedzie stowarzyszenie to przepisze owner'a...

Nie rób tegop nigdy. Własnosć "społeczna" to własność w sumie nikogo ..
rozmywa się odpowidzialnoś i w związku z tym łatwiej też o "kupczenie" i
czymś takim. Przykładów na cos takiego jest aż za wiele.
Mówiąc inaczje .. tak długo jak nie będzie wyraźny powód zmiany
właściciela domeny wszelkie ewentualne naciski w tej kwestji spuszaczaj w
pomieszczeniu z napisem "WC".