qt 3.0.5 & designer

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Sob, 7 Wrz 2002, 00:48:16 CEST

Dnia Sat, 7 Sep 2002 00:20:05 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Tomasz Grobelny <grotk w poczta.onet.pl> >
napisała:

> Nie dziwię się. Ponieważ start aplikacji ma kilka etapów można spróbować
> stwierdzić który to. Dla KDE wymyślono coś takiego co się nazywa objprelink.
>
> Sam nie używałem i nie do tego namawiam. Przy okazji jednak powstały
> dokumenty opisujące start aplikacji KDE. Poszukaj na listach KDE (i
> oczywiście google) o tym objprelink to może dotrzesz do tych dokumentów i Ci
>
> pomogą stwierdzić co jest nie tak. Jeden z nich był chyba napisany przez
> Waldo Bastiana. Pisane chyba około KDE 2.2. Niestety wszystko z pamięci,
> brak linków. Powodzenia.

Coś czuję że to wina czcionek jest - a tych mam troszkę w systemie - tylko to
by było bez sensu bo w gnome takich problemów nie ma :)

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |