qt 3.0.5 & designer

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Sob, 7 Wrz 2002, 00:20:05 CEST

On sob 7. wrzesień 2002 00:07, Mariusz Witkowski wrote:
> Dnia Fri, 6 Sep 2002 23:39:03 +0200
> Osoba skrywająca się za mailem < Tomasz Grobelny <grotk w poczta.onet.pl> >

> To masz ql, ja nie mogę praktycznie używać KDE... i to wybitnie KDE3 z QT
> 3.x a sprzęt jaki posiadam to PIII 450 512MB RAM czyli nie jest aż taki
W KDE to głównie RAM się liczy więc powinno być OK.

> słaby... I niestety co się do KDE przymierzam to mnie coraz bardziej
> odrzuca...
Nie dziwię się. Ponieważ start aplikacji ma kilka etapów można spróbować
stwierdzić który to. Dla KDE wymyślono coś takiego co się nazywa objprelink.
Sam nie używałem i nie do tego namawiam. Przy okazji jednak powstały
dokumenty opisujące start aplikacji KDE. Poszukaj na listach KDE (i
oczywiście google) o tym objprelink to może dotrzesz do tych dokumentów i Ci
pomogą stwierdzić co jest nie tak. Jeden z nich był chyba napisany przez
Waldo Bastiana. Pisane chyba około KDE 2.2. Niestety wszystko z pamięci, brak
linków. Powodzenia.

Tomek