qt 3.0.5 & designer

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 7 Wrz 2002, 00:51:45 CEST

On Fri, 6 Sep 2002, Jakub Bogusz wrote:
> Tak a propos - na alfie _każdy_ program zlinkowany dynamicznie
> (linkowanie statyczne nie powoduje tego efektu) z libqt.so.3 robi SEGV w
> czasie... exit(). Gdzieś w desktruktorach skacze pod adres 0. Stos jest
> pusty.

Na x86 to też było... jakoś ostatnio zniknęło.

Sprawa jest dosyć dziwna, ale nigdy mi się nie chciało szukać o co chodzi,
bo wszystko chodziło jak należy, tylko czasem okienko o sig11 należało
zamknąć (np. przy wychodzeniu z Centrum Sterowania).
Teraz już nie mam czego szukać. Może na alphie to zostało...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...