qt 3.0.5 & designer

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Pią, 6 Wrz 2002, 23:12:18 CEST

Dnia Fri, 6 Sep 2002 21:46:14 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> >
napisała:

> A tak. I poprawiła. Nareszczie są ikonki na toolbarach i grafiki w
> wizardach. A SEGV rzucał i przedtem.

To może wyjaśnicie odrazu czemu qt jest tak cholernie wolne (delikatnie
ujmując) ???
korzystając z tego że designer leży to zrobiłem prosty test:

$ time designer
Naruszenie ochrony pamięci

real	1m33.448s
user	1m12.660s
sys	0m0.540s

półtorej minuty !!!! i tak samo jest np. z konquerorem przy przechodzeniu z
trybu file na www, tak samo jest z każdym programem należącym do koffice np:
- startuje kword
  PID USER     PRI  NI  SIZE  RSS SHARE STAT %CPU %MEM   TIME COMMAND
 4370 maryush   20   0 19560  19M 12316 R    77,8  3,7   0:18 kword
- jeszcze nie mam możliwości w nim pisania
- właśnie podziwiam wynik pmap'a dla pid 4370
- pojawiają się pierwsze ikony - jedna po drugiej
czas od odpalenia do możliwości pisania (zamknołem po prostu kworda - czyli
trzeba by odjąć parę sekund)

$ time kword
WARNING: KFontSizeAction: Size -1 is out of range

real	2m46.634s
user	2m5.050s
sys	0m0.970s

Na KDE2 tego nie było... tam kword startował w maksimum 15 sekund...
Pakiety tylko i wyłącznie z ra wszystkie aktualne - jakieś sugestie ?
(przebudowa qt odpada - robiłem to za czasów KDE-Packów i nic nie pomogło)

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |