[depesz@icm.edu.pl:] mail na devel-pl

Sob, 7 Wrz 2002, 12:21:01 CEST

On Sat, 7 Sep 2002, Hubert depesz Lubaczewski wrote:

> ależ oczywiście, że nie.
> tylko w tej chwili:
> (załóżmy przez chwilę, że polacy to 90% użytkowników pld. wartość
> liczbowa wzięta z sufitu).
>
> 90% naszych ludzi musi zmieniać ustawienia i robić reinitdb po to by 10%
> mogło korzystać od razu.
> chyba coś tu jest nie halo.

Hubert .. i tak nie da sie postawić posgresqla bez wstępnego
konfigurowania. Porostu to nie jest bułka z masłem.
Jeżeli za kawąłek proporcje się odwrócą to beziemy to cofać ? po co ?
Jeżeli zrobimy coś co proponujesz to wyjscie z proporcji 9:10 na rzecz
1:10 będzie tym trudniejsze,a wiadomo że wdalszym rozwoju tego co robimy
będziemy ptrzebować wsoparcia innych nacji bo mzoę sie okazać że jest naas
za mało ..
Prośba porostu o patrzenie nieco dalej niż na odległość własnego nosa :)
jak zaczna dołaczać inne ncje to to co zyszkasz przez ich dołaczenie
pokryje kosz jaki ponosisz osobiście wynikający z tego co zwrócą w pracy
nad PLD inni.
Mówić inaczje *patrz na to wszystko wyłacznie z własnego punktu widzenia*.
W tym sensie ja sam *mam w dupie innych* i o to prosiłbym także Ciebie ..
nie zajmuj sie zabawą w Prometeuszasię/dogadzaniem innym tylko
*wyłącznie sobie* ... _ALE_ patrz na to w nieco dłuższej skali czasu.

Jeszcze raz: każde podejście kogokoleirk wynikające z dbania nie o własny
interes i własne otoczenie bendę starał się widłami nadziewać i nie ma
zmiłuj .. to będzie boleć. Niemniej żeby to było poprawne dbanie musi
się to odbywać w otoczeniu właściwych, a nie tylko pozornych faktów i we
właściwej skali czasu zdarzeń które mogą mieć potencjalnie miejsce.
Jezlei nie bedziesz myślał dzisiaj dzisiaj o przyszłym rozwoju PLD to za
kawąłek okaże się że w duzej cżęści to co jzu sam zainwetowałeś w to
wszystko ulegnie w dużej części zatraceniu .. poprostu.

Dla tych osób które jzu używaja postgresqla nie ma znacznia jaka jest
konfiguracja domyślna bo maja juz własną dostosowaną do włąsnych
potrzebczyli takze z grupy zainteresowanych można wykluczyć (niemal)
obecnych użytkowników tego pakietu :)