[depesz@icm.edu.pl:] mail na devel-pl

Sob, 7 Wrz 2002, 12:24:07 CEST

On Sat, 7 Sep 2002, Hubert depesz Lubaczewski wrote:

> naprawdę. dlatego proszę jeszcze raz o argument *poparty wiedzą o
> defaultowej konfiguracji postrgresql'a*.

Dlaczeog ktoś ma mcać port motor bzy zanim jeszcze zdązysz przyszykować
właściwą konfigurcję czy też zanim ja skończysz (w trakcie tegoś
konfigurowania przez przypadek możesz dać np. prawo tworznia czy oczytu
czegokolwiek czy komukolwiek).
Poprostu takim podejściem nie kusisz licha .. a licho jak wiadomo nigdy
nie śpi :)