STBR: mpack.spec, flex.spec (security fixes)

Sob, 7 Wrz 2002, 12:39:19 CEST

On Sat, 7 Sep 2002, Krzysiek Taraszka wrote:

> Security fixy,
>
> Mpack:
> ======
>
> A remote user may be able to cause an e-mail program that uses mpack/munpack
> to decode MIME-based binary files to crash or to execute arbitrary code.
> A remote user may also be able to create certain files on the system.
>
> Flex:
> =====
>
> ---> flextest.lex <---
>  BOGUS   aaa[insert 3000 more a's here]aaa
>  %%
>  a { /* example */ }
> [...]

flex juz posedł. mpack zaraz tatże pójdzie.

Na lex/flex/yacc/byacc to ja się słabo wyznaję. Czy ktoś może odpowidzieć
czy powyzsze stwarz tylko zagrozenie dla samego programu lex czy tażee dla
dla programół które używają produktów generowanych tym narzędziem ?