STBR: mpack.spec, flex.spec (security fixes)

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Sob, 7 Wrz 2002, 12:40:07 CEST

On Sat, 7 Sep 2002, Tomasz Kłoczko wrote:

> flex juz posedł. mpack zaraz tatże pójdzie.
>
> Na lex/flex/yacc/byacc to ja się słabo wyznaję. Czy ktoś może odpowidzieć
> czy powyzsze stwarz tylko zagrozenie dla samego programu lex czy tażee dla
> dla programół które używają produktów generowanych tym narzędziem ?

Zagrozeniem jest jak widzisz flex, ktory przetwazajac zaduze stringi
wysypuje sie i zostawia jakies smieci na stosie ktore moga byc odczytane
ze stosu (bo ja wiem ? jakies pidy ? etc, etc ..), wiec zagrozenie
niedonosi sie do programow generowanych flexem.

Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)