domena...

Michał Cieślicki yoshi w aip.pl
Sob, 7 Wrz 2002, 15:23:31 CEST

On sob, wrz 07, 2002 at 03:12:24 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Jeżeli mam być szczery i to tak do końca to poprostu nie znam Ci za bardzo
> i nie wiem o co Ci w tym momencie chodzi .. czy o pomoć czy o skupienie na
> sobie uwagi :)

Rozumiem.

> Mówiąć inaczej: jak zacznę zauważać w tym co robisz ewidentną jakąś
> potrzebę mniejsza o to jaką) jakiegoś działnia (a nie tylko
> pisania/mówienia) to bende miał wogóle _szanse_ ocenić Ciebie po efektach
> tejże pracy. Zapewne także inni bendną podchodzić do tego podobnie :)

W takim razie mogę to rozumieć tak, że jak na razie będziecie się
przyglądali co chcę i co zrobię, a z czasem będzie można ocenić moje
działania? Jednak mimo tego, że nie znacie mnie i nie możecie mnie
obdarzyć na tym etapie zaufaniem pozwolicie mi podjąć się tego o czym
pisałem?

> że zacytuję tu pewne porzekadło, że "wszysy ludzie dzielą się na cztery
> grupy: ci co nic nie mówią i nic nie robią, ci co mówią żeby nic nie
> robić, ci co robią cokolwiek .. no i wreszcie ci co mówia dużo o robieniu" :)

Hyhyhy... Nie widzę się jak na razie w żadnej :)
W takim razie zobaczymy jakie będą inne odpowiedzi w tym wątku.

--
Michał Cieślicki                                            PLD/GNU Linux User
Plonkito ergo sum (c) Igo on apcoh                          BOFH# 264799