domena...

Sob, 7 Wrz 2002, 15:12:24 CEST

On Sat, 7 Sep 2002, Michał Cieślicki wrote:
[..]
> W takim razie chwila prawdy. Czy uważasz, że jestem osobą, z którą
> możliwa będzie taka właśnie, jak napisałeś, nie przeszkadzająca ci i nie
> angażująca cię dodatkowo współpraca, no może poza sytuacjami, w których
> z jakichś względów musiałbym ci zająć troszkę czasu?

Jeżeli mam być szczery i to tak do końca to poprostu nie znam Ci za bardzo
i nie wiem o co Ci w tym momencie chodzi .. czy o pomoć czy o skupienie na
sobie uwagi :)

Mówiąć inaczej: jak zacznę zauważać w tym co robisz ewidentną jakąś
potrzebę mniejsza o to jaką) jakiegoś działnia (a nie tylko
pisania/mówienia) to bende miał wogóle _szanse_ ocenić Ciebie po efektach
tejże pracy. Zapewne także inni bendną podchodzić do tego podobnie :)

że zacytuję tu pewne porzekadło, że "wszysy ludzie dzielą się na cztery
grupy: ci co nic nie mówią i nic nie robią, ci co mówią żeby nic nie
robić, ci co robią cokolwiek .. no i wreszcie ci co mówia dużo o robieniu" :)