/var/ftp vs /home/ftp

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Nie, 8 Wrz 2002, 16:47:13 CEST

In article <20020908142700.GB5213 w nic.nigdzie> you wrote:

> Więc zostaje /home w końcu są to właściwie pliki użytkowników systemu.

Już kiedyś chyba o tym tutaj pisałem, ale na przykład w takim RH wyszli
z założenia, że lepszym miejscem będzie /var/ftp/ gdyż w momencie upgradu
magicznym instalatorem można w zupełności dokonywać upgradu przy odmountowanym
/home. Nie wiem czy takie podejście nie jest lepsze. To samo zresztą tyczy
się /var/www w przypadku apache.

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl