[depesz@icm.edu.pl:] mail na devel-pl

Hubert depesz Lubaczewski depesz w depesz.pl
Sob, 7 Wrz 2002, 14:38:16 CEST

On Sat, Sep 07, 2002 at 04:23:34PM +0200, Jacek Konieczny wrote:
> Czy ty nie rozumiesz, że administrator instalujący bazę danych ma
> _obowiązek_ przynajmniej przyjżeć się konfiguracji i dopasować ją do
> swoich potrzeb. To dotyczy zresztą wszelkich serwisów działających
> w systemie.

taaa. tyle, że oni i tak tego nie robią. a pytanie się mnie czy nie
rozumiem, że świeżo zainstalowanego postgresa trzeba dokonfigurować
uważam za ... nietrafione. delikatnie mówiąc.

> A ty chciałbyś skonfigurować bazę pod swoje potrzeby, żeby samemu mieć

hmm ... może i racja. muszę przyznać, że ten argument mnie przekonał.
nie zmieniam. może faktycznie moje potrzeby są 1. żadko spotykane lub 2.
nieistotne i tak jak jest w pld jest lepiej. co nie zmienia faktu, że
nie będę używał postgresql'a z pld, ale przynajmniej nie będę go psuł
innym.

depesz przekonany

--
hubert depesz lubaczewski                          http://www.depesz.pl/
Mój Boże, spraw abym milczał, dopóki się nie upewnię,  że  naprawdę  mam