[depesz@icm.edu.pl:] mail na devel-pl

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Sob, 7 Wrz 2002, 20:29:34 CEST

On Saturday 07 September 2002 14:38, Hubert depesz Lubaczewski wrote:
> hmm ... może i racja. muszę przyznać, że ten argument mnie przekonał.
> nie zmieniam. może faktycznie moje potrzeby są 1. żadko spotykane lub 2.
> nieistotne i tak jak jest w pld jest lepiej. co nie zmienia faktu, że
> nie będę używał postgresql'a z pld, ale przynajmniej nie będę go psuł
> innym.

A mi się ta sytuacja coraz mniej zaczyna podobać. Afaik pld nie jest dla
wyimaginowanej grupy userów tylko dla konkretnej grupy deweloperów owo pld
tworzących. Implikacja jest oczywista - pld ma być robione tak, żeby
deweloperom było jak najwygodniej. A, że deweloperzy są sami z polski, to i
wniosek jest chyba dosyć oczywisty.