domena...

Nie, 8 Wrz 2002, 00:12:33 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Żeby nie było neijasności .. ja nie administuję tym co chodzi na MXach i
> nie chcę tego robić.
Ja z Michałem administrujemy mail.pld.org.pl ale cóż z tego skoro
RMF próbuje przejąć tą administrację - przypadkiem się o tym dowiedziałem
(btw. nie mam pojęcia po co, RMF nie potrafił podać konkretów na ten temat),
a to akurat technicznie zależy tylko i wyłącznie od Ciebie.

--
Arkadiusz Miśkiewicz          niestety kloczek lubi być dyktatorem
arekm w sse.pl        AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr