domena...

Pon, 9 Wrz 2002, 12:04:11 CEST

On 8 Sep 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Ja z Michałem administrujemy mail.pld.org.pl ale cóż z tego skoro
> RMF próbuje przejąć tą administrację - przypadkiem się o tym dowiedziałem
> (btw. nie mam pojęcia po co, RMF nie potrafił podać konkretów na ten temat),
> a to akurat technicznie zależy tylko i wyłącznie od Ciebie.

Jakim przypadkiem ? Przecież było widomo od conamniej marca, że będzie to
przenoszone. To że sokrat sie nie sprawił i po za wstępnymi
sygnałami że juz tyuż tuż jest wsio gotowe a w zasadzie od
dłuższego czasu brak jakiś wyjaśnień spowodowało tylko tyle, że zaczłem
szyukać innych chętncyh i taki chętny się pojawił .. honey (nie Marcin
bynajmniej).
To że Wy tym administrujecie nie zmienai tego że maszynka fizycnie nie
nalezy do Was, a na to czy będziecie cos tam mogli robić czy nie dalej
wpływ i tak ma Sergiusz .. i to właśnie jest powodem tego że zmiana musi
sie dokonać.
Nie mam nic przeciwko Wam i temu żebyście dalej mogli administrować na
mail.pld.org.pl (honeyowi na pewno powonno być na ekę to że bedzie miał
tu wsparcie) i to na pewno powinno być do załatwienia niemnien ..
*nie na tej maszynce co jest obecnie*.

Tak czy inaczej podczas tej zmiany prosiłbym o współpracę z Waszej strony.

I jeszcze raz: nie ma nic przeciwko Tobie czy Michałowi (mówiłem to wiele
razy i powtórze to tyle razy ilę będzie potrzeba). Sprawa rozbija się
*li tylko o lokację*.