[ANONSE] PLD About

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Nie, 8 Wrz 2002, 12:57:19 CEST

Dnia Sun, 8 Sep 2002 12:36:47 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> >
napisała:

> Na te trzy literki to spokojnie może być bitmapa. A robiebie zależności
> od fontu który rozwala konquerora jest złe.

tia zbędna komplikacja kodu... poza tym to nie wina fontu a konquerora i
należy poprawić konquerora a nie robić jakieś dziwaczne hacki w programie by
działało ok bo jakiś tam program nie potrafi czytać poprawnie czcionek...

> Co z tego? Myślełem że te programy mają być takie same? Czyli QT też
> używałby ultimo?

Pisałem - podaj mi inny font standardowy mający rozmiar 72 przy czym nie
wyglądający jak by dzieciak bawił się klockami lego a nie będzie zależności od
ultimo. Poza tym to jest chyba coś nie tak skoro tak często używana biblioteka
i tak popularna pier* się na fontach postscriptowych - czyli mam rozumieć -
zajmujesz się DTP - zapomnij o KDE ? nice...

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |