[ANONSE] PLD About

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Nie, 8 Wrz 2002, 13:30:47 CEST

On Sun, Sep 08, 2002 at 12:57:19PM +0200, Mariusz Witkowski wrote:
> tia zbędna komplikacja kodu... poza tym to nie wina fontu a konquerora i
> należy poprawić konquerora a nie robić jakieś dziwaczne hacki w programie by
To popraw. A puki nie poprawisz ta zależność będzie zła.

> Pisałem - podaj mi inny font standardowy mający rozmiar 72 przy czym nie
> wyglądający jak by dzieciak bawił się klockami lego a nie będzie zależności od
> ultimo. Poza tym to jest chyba coś nie tak skoro tak często używana biblioteka
Nie podam bo nie znam a szukać mi się nie chce. To twój program. Więc
zrób tak aby nic nie psuł, albo nie uszczęśliwiaj nim na siłę.

> i tak popularna pier* się na fontach postscriptowych - czyli mam rozumieć -
> zajmujesz się DTP - zapomnij o KDE ? nice...
Co to ma do rzeczy?
--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--