[ANONSE] PLD About

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Nie, 8 Wrz 2002, 13:49:27 CEST

Dnia Sun, 8 Sep 2002 13:30:47 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> >
napisała:

> To popraw. A puki nie poprawisz ta zależność będzie zła.

Zależnośc nie jest zła - to QT/KDE ma problemy z czcionkami (właśnie spradzam
swoje zasoby czcionek (troszkę tego jest) i większość niepoprawnie działa w
KDE (ciekawostka bo w gtk działają wszystkie...)) a ja tego nie poprawie bo:
- nie tykam się QT
- QT nie jest mi potrzebne do życia - a tam gdzie go używam działa poprawnie
(czyt. kadu)
- nie mam czasu na to

> Nie podam bo nie znam a szukać mi się nie chce. To twój program. Więc
> zrób tak aby nic nie psuł, albo nie uszczęśliwiaj nim na siłę.

Ja nie mam jak sprawdzić (mam za wiele pozadystrybucyjnych fontów i nie
zamierzam ich usuwać)
Poza tym co psuje ? Zepsute QT/KDE ? Raczysz żartować no nie ? I nie
uszczęśliwiam na siłę - to wolny kraj i masz pełen wybór - na siłę byłoby
gdyby był instalowany bez wiedzy użytkownika - a tak nie jest - sam
zainstalowałeś - Twoj wybór nie mój - poza tym działa poprawnie ? - działa -
więc z czym problem ? Inne programy mnie nie interesują - a szczególnie błędy
w nich (to tak jak by twórców KDE interesowało że używana przez KDE biblioteka
psuje działanie czegoś tam w GNOME).

> - zajmujesz się DTP - zapomnij o KDE ? nice... Co to ma do rzeczy?

Wiele - taki przykładowo scribus dzięki temu jest do d*py bo nie widzisz
dokładnie tego co będzie w dokumencie w przypadku składu polskiego tekstu nie
mówiąc o eksporcie bo i tak jest pokaszanione kodowanie dzięki problemom z
czcionkami Type1 w KDE które niestety używane są do składu...

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |