pld sec team (fwd)

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Nie, 8 Wrz 2002, 14:58:01 CEST

On Sun, 8 Sep 2002, Blues wrote:

> Co taka lista da?

Hmm, potencjalnie ustawi priorytety pakietow ...

> Taki model powoduje trochę zamknięte działanie. Chodzi o wciąganie nowych
> osób, to nie będzie ładnie sie toczyło...

No tak, jakie masz lepsze rozwiazanie ?

> Nie w ten sposób. własny builder to będzie baaardzo zły pomysł (buildery
> mogą się między sobą rozjeżdżać.... chociażby).

Hmm, e-e.
Raczej chodzilo by o cos na wzor security.pld.org.pl gdzie byly by pakiety
"gorące". Potem recznie do 1.x byly by przezucane.

> [...]
> kolejki idzie. Jeżeli coś będzie podpisane odpowiednim kluczem PGP to
> trafia do kolejki privileged. Budowanie będzie w pierwszej kolejności
> wykonywane z tej właśnie kolejki oraz będą informowane odpowiednie osoby
> mailem, że coś się tam pojawiło. rezultat budowania powinno trafiać do
> innego katalogu niż test, np. privileged-test i _automatycznie_
> przegenerowywane byłyby tam indeksy poldkowe... To byłyby quick security
> fixes dla niecierpliwych, ale nie przetestowane jeszcze.
> Przerzucanie do updates powinno mimo wszystko odbywać się ręcznie.

Po co ?
builder Ra zostanie "przymrozony" (dla 1.0->1.x).
Builder dla 2.0 chyba bedzie nowy.
wg. zalozen dla Ra będa szly sec fixy, bugfixy, wiec raczej kolejkowanie
dla 1.x nie bedzie potrzebne ...

Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)