pld sec team (fwd)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Nie, 8 Wrz 2002, 15:36:49 CEST

On Sunday 08 September 2002 14:58, Krzysiek Taraszka wrote:
> Hmm, potencjalnie ustawi priorytety pakietow ...

Pozwoli mieś scentralizowane miejsce z adresami różnych zasobów do
poszczególnych pakietów, komentarze do pakietów (np. standardowo to i to jest
suid root, ale nie u nas), oraz jakiś odnośnik, bo raczej nie spamiętam
wszystkich istniejących pakietów, żeby wiedzieć czego na BQ szukać.

Wciąganie nowych osób ok, ale niech te nowe osoby pierw deweloperami zostaną,
a jak się sprawdzą to wtedy uzyskają dostęp do tajemnic państwowych :)

> Hmm, e-e.
> Raczej chodzilo by o cos na wzor security.pld.org.pl gdzie byly by pakiety
> "gorące". Potem recznie do 1.x byly by przezucane.

To już są szegóły techniczne. Mówiłem, że albo priorytety, albo osobny
builder. To już w geście rmfa/dzimiego/kloczka :)