pld sec team (fwd)

Nie, 8 Wrz 2002, 15:57:17 CEST

On Sun, 8 Sep 2002, Mariusz Mazur wrote:

> Pozwoli mieś scentralizowane miejsce z adresami różnych zasobów do
> poszczególnych pakietów, komentarze do pakietów (np. standardowo to i to jest
> suid root, ale nie u nas), oraz jakiś odnośnik, bo raczej nie spamiętam
> wszystkich istniejących pakietów, żeby wiedzieć czego na BQ szukać.

W jednym z codziennych komiksów całkiem niedawno było (w tym o pingwinie i
jego przyjacielu adminie):

A: Patrz mam centralną bazę danych o przyjacielach napisaną w SQLu.
   Mogę wybierać przyjaciół według wieku, płci i stopnia przyjacielstwa.
P: OK .. tylko zauważ że masz tylko jednego przyjaciela.
A: Ale to jest Ba-Za-Da-Nych !!!!! :>

Łanie że to jest centraklne tylko do nedzie co to ma rozwiązywać ?

Bez odbioru ..