pld sec team (fwd)

Nie, 8 Wrz 2002, 15:52:58 CEST

On Sun, 8 Sep 2002, Krzysiek Taraszka wrote:

> Hmm, potencjalnie ustawi priorytety pakietow ...

I do czego to ma służyć ?
Pamietaj że SA maja służyć informowaniu że coś jest nie tak i że wymaga to
zktualizacji, a błąd może się pojawić w najmniej spodziewanym obszarze.
Ergo: wszelkie wczesniejsze szacowanai są strata czasu i niczemu
faktycznie nie służą.

[./\.]
> No tak, jakie masz lepsze rozwiazanie ?

Krzysiek .. nie odpisałemś na list w którym opisałem co możan i jak to
można próbować robić.