pld sec team (fwd)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Nie, 8 Wrz 2002, 20:11:45 CEST

On Sunday 08 September 2002 15:57, Tomasz Kłoczko wrote:
> W jednym z codziennych komiksów całkiem niedawno było (w tym o pingwinie i
> jego przyjacielu adminie):
>
> A: Patrz mam centralną bazę danych o przyjacielach napisaną w SQLu.
>    Mogę wybierać przyjaciół według wieku, płci i stopnia przyjacielstwa.
> P: OK .. tylko zauważ że masz tylko jednego przyjaciela.
> A: Ale to jest Ba-Za-Da-Nych !!!!! :>
>
> Łanie że to jest centraklne tylko do nedzie co to ma rozwiązywać ?

Inaczej. Chętnie poświęcę trochę czasu robiąc za secteam, ale nie mam zamiaru
tego robić na chybił trafił i za każdym razem się pytać co/gdzie/jak. Za
przykład niech robią dziurawe programy z util-linux których... my nie
używamy. Ale przydałoby się to gdzieś napisać nie sądzisz?

Miałem zamiar się tym zająć wcześniej, ale stwierdziłem, że pier* bo ani nie
wiem na jakie listy się mam zapisać, ani nie mam żadnych informacji o
jakimkolwiek pakiecie. Jaki był wniosek? Prosty: niech się
qboosh/arekm/whoever tym zajmują :)