domena...

Pon, 9 Wrz 2002, 17:30:45 CEST

On 9 Sep 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
[..]
> Ładną zmianę nam szykujecie. Szkoda tylko, że wynika ona jedynie z jakichś
> paranoicznych myśli i będzie wprowadzana *na siłę*.

Wybacz to nie paranoja. Jęzlie ktoś zronbił coś raz i niezauważył w tym
niczego złego to wybacz .. mzoę zrobic to drugi raz. TRen drugi raz to
byłby juz o jeden raz za dużo.
Mozesz to ignorować bać nie ale to co robimy wymaga zaufania. W tym
wypadku brak włąsnie tego czegoś i nie jest to pzrejaw paranoi tylko jest
to *skutek* działań konkretnej osoby.

Widzisz jakeiś *inne* roziwąznie ?

Jest wogóle jeszcze potecjalnie ktoś inny kto mógłby odpowidzialnie
przejać hosting mail.pld.org.pl (chodzi o lokację) ?

> Na dodatek RMF chce ecatrisa używać, a już ktoś (nie pamiętam kto, są logi
> gdyby ktoś chciał popytać osobnika o szczeguły) na #pld ostrzegał, że ecatris
> niezbyt dobrze się spisuje przy obciążonych listach (na dodatek to soft
> w wersji beta - snapshoty).

Arek mówiłem .. mam to gdzieś co tam stanie i nie wiem po kiego grzyba
rozmawiasz o tym publicznie a nie z honey'em :->

> Pomijam już to, że ciągłość archiwum szlag trafi, że trzeba się będzie ręcznie
> przepisywać, że z mailami z builderów mogę się założyć będą jaja itp, itd.

Trafi szlak o ile nie zostanie to zrobione poprawnie.
Pomyś o tym jak to zrobić niedoprowadzająć od tego żeby tak się stało.

[..]
> Nie - rozbija się tylko i wyłącznie o waszie paranoje.

Łans mor: bzdury pleciesz.

> Maszyna jest metalabu,
> a oni nie mają nic przeciwko. Spisuje się doskonale, spamu na listach nie
> ma, osiągalność maszyny bez zarzutu, maile nigdzie nie giną.

Wybacz ale nadal do dzisiaj nie wiem jakim cudem udało się Serkowi ukryć
zamiesznie jakiego powodem był on sam ( idzisij mnei to juz nawet nie
interesuje). Ergo: ma on lepsze kontakty z ludźmi z Metalabu niż Ty
choćby, a w sytuacji krytycznej to nie Tobie ufać będzie Greg czy inne
osoby Metalabu. Czyli stabilność jaką ją postrzegasz jest w sumie pozorna.