domena...

Pon, 9 Wrz 2002, 12:32:52 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Jakim przypadkiem ? Przecież było widomo od conamniej marca, że będzie to
> przenoszone.
Do socrata.

>  To że sokrat sie nie sprawił i po za wstępnymi
> sygnałami że juz tyuż tuż jest wsio gotowe a w zasadzie od
> dłuższego czasu brak jakiś wyjaśnień spowodowało tylko tyle, że zaczłem
> szyukać innych chętncyh i taki chętny się pojawił .. honey (nie Marcin
> bynajmniej).
A o RMFie przypadkiem się dowiedziałem. Nie raczyłeś _nawet_ postmasterów
poinformować.

> To że Wy tym administrujecie nie zmienai tego że maszynka fizycnie nie
> nalezy do Was, a na to czy będziecie cos tam mogli robić czy nie dalej
> wpływ i tak ma Sergiusz .. i to właśnie jest powodem tego że zmiana musi
> sie dokonać.
Tak, znów panika i zero argumentów. Za to ja mam argumenty, obecny
mail.pld.org.pl chodzi *bez zarzutów od paru lat*, jedyne przestoje jakie
były, były _zaplanowane_ i ludzie tutaj byli informowani odpowiednim announcem.

Z kolei z lokalizacją w ICMie jest tak, jak z dostępnością do ftp.pld.org.pl
(a właśnie w ICMie podobno rmf chce stawiać swoją maszynę) - raz działa,
raz nie działa (patrz pytania na pld-users), czasami RMF pojedzie sobie
w maszynce pogrzebać, dyski pozmieniać, zero announsów o wyłączeniach,
nikt o niczym nie informuje, o wszystkim człowiek dowiaduje się po fakcie
zazwyczaj z topica na #pld albo z tamtejszych dyskusji, sieciowe urządzenia
ICMu padają (podobno ostatnio część sprzętu wymieniali i ma być lepiej).

Ładną zmianę nam szykujecie. Szkoda tylko, że wynika ona jedynie z jakichś
paranoicznych myśli i będzie wprowadzana *na siłę*.

Na dodatek RMF chce ecatrisa używać, a już ktoś (nie pamiętam kto, są logi
gdyby ktoś chciał popytać osobnika o szczeguły) na #pld ostrzegał, że ecatris
niezbyt dobrze się spisuje przy obciążonych listach (na dodatek to soft
w wersji beta - snapshoty).

Pomijam już to, że ciągłość archiwum szlag trafi, że trzeba się będzie ręcznie
przepisywać, że z mailami z builderów mogę się założyć będą jaja itp, itd.

Jedyny z mojej strony zarzut do obecnego mail.pld.org.pl to to, że znajduje
się fizycznie dość daleko bo aż w USA ale jakoś tej sieciowej odległości
nie odczuwam, requesty do builderów (nest) trafiają szybko, logi z nich
równie szybko (pracuje z modemu ostatnio więc to się liczy).

> I jeszcze raz: nie ma nic przeciwko Tobie czy Michałowi (mówiłem to wiele
> razy i powtórze to tyle razy ilę będzie potrzeba). Sprawa rozbija się
> *li tylko o lokację*.
Nie - rozbija się tylko i wyłącznie o waszie paranoje. Maszyna jest metalabu,
a oni nie mają nic przeciwko. Spisuje się doskonale, spamu na listach nie
ma, osiągalność maszyny bez zarzutu, maile nigdzie nie giną.

--
Arkadiusz Miśkiewicz          niestety kloczek lubi być dyktatorem
arekm w sse.pl        AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr