Python rpm'y i pliki *.py *.pyc *.pyo

wrobell wrobell w ite.pl
Wto, 10 Wrz 2002, 16:31:43 CEST

On Tue, Sep 10, 2002 at 03:44:54PM +0200, Mateusz Korniak wrote:
> On Tuesday 10 September 2002 15:33, Tomasz Kłoczko wrote:
[...]
> Najpierw chciałbym aby wszyscy zainteresowani (jak na razie ja i Wrobell)
Jest ich więcej, tylko na razie się nie ujawniają. A dystrybucja tylko
.pyc i .pyo to nie moja decyzja. Polecam archiwum.

> doszli do consensusu co powinno być dystrybuowane w pakietach Pythonowych.
Im więcej o tym myślę, tym bardziej się skłaniam ku tylko .pyo.

Napisałem w tej sprawie do osoby, która zamknęła błąd wymieniony
przeze mnie wcześniej w tym wątku. Może coś się zmieni, zobaczymy.

    wrobell <wrobell w ite.pl>