Python rpm'y i pliki *.py *.pyc *.pyo

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Wto, 10 Wrz 2002, 16:40:43 CEST

On Tue, Sep 10, 2002 at 03:44:54PM +0200, Mateusz Korniak wrote:
> Najpierw chciałbym aby wszyscy zainteresowani (jak na razie ja i Wrobell)
...i ja, i ja :-)

> doszli do consensusu co powinno być dystrybuowane w pakietach Pythonowych.

Jeśli o mnie chodzi, to już się pogodziłem z brakiem *.py w pakietach
(aczkolwiek site.py powinno zostać, a jest tylko site.pyc i site.pyo).
Jeśli chodzi o usunięcie *.pyc, to nie ma sprawy, ale pod warunkami:
- że z modułów będzie można korzystać bez zmian (tak jak teraz)
- że nie będą obcięte docstrings i "pydoc moduł/klasa/funkcja" będzie
  działać.

BTW. jest jakiś dekompilator do pythona?

Pozdrowienia,
        Jacek