Python rpm'y i pliki *.py *.pyc *.pyo

wrobell wrobell w ite.pl
Śro, 11 Wrz 2002, 10:59:01 CEST

On Tue, Sep 10, 2002 at 06:44:04PM +0200, Mateusz Korniak wrote:
[...]
> Mnie najbardziej, w stanie akutalnym, boli brak źródeł (*.py)
Sytuacja jest taka sama jak w przypadku programów napisanych
w innych językach. Nie rozumiem dlaczego Python ma być wyjątkiem.

> i fakt istnienia *.pyc nic mi nie daje.
Daje obecnie to, że nie trzeba rzeźbić z opcją -O.
Mało tego. Jeśli ktoś dostarczy Ci program binarny (jakaś firma),
którego moduły będą dostępne tylko jako .pyc, a ty w systemie
będziesz miał tylko pliki .pyo to będziesz miał spory problem
do rozwiązania.

IMHO, dopóki nie zmajstrujemy odpowiedniego patch-a, powinno zostać
tak jak jest teraz. Są jacyś chętni?

    wrobell <wrobell w ite.pl>