Python rpm'y i pliki *.py *.pyc *.pyo

Śro, 11 Wrz 2002, 14:31:39 CEST

On Wednesday 11 September 2002 14:14, wrobell wrote:

> - .pyc są mniejsze od .py
Tak ? :)
[root w appserver python2.2]# du -s -c *.pyc | grep razem
2752    razem
[root w appserver python2.2]# du -s -c *.py | grep razem
2264    razem
[root w appserver python2.2]# ls *.pyc | wc -l
    167
[root w appserver python2.2]# ls *.py | wc -l
    167
[root w appserver python2.2]# pwd
/mnt/rh/usr/lib/python2.2

> - do programowania nie potrzebujesz .py

Niestety od tego rozpoczął się cały dlugi wątek że  potrzebuje i lubie PLD :)
Jeszcze jakieś argumenty za *.pyc ? Albo dlaczego nie *.py ?

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright