Python rpm'y i pliki *.py *.pyc *.pyo

wrobell wrobell w ite.pl
Śro, 11 Wrz 2002, 14:51:07 CEST

On Wed, Sep 11, 2002 at 02:31:39PM +0200, Mateusz Korniak wrote:

> Tak ? :)
> [root w appserver python2.2]# du -s -c *.pyc | grep razem
> 2752    razem
> [root w appserver python2.2]# du -s -c *.py | grep razem
> 2264    razem
> [root w appserver python2.2]# ls *.pyc | wc -l
>     167
> [root w appserver python2.2]# ls *.py | wc -l
>     167
> [root w appserver python2.2]# pwd
> /mnt/rh/usr/lib/python2.2
oopps, sorry.

> Niestety od tego rozpoczął się cały dlugi wątek że  potrzebuje i lubie PLD :)
> Jeszcze jakieś argumenty za *.pyc ? Albo dlaczego nie *.py ?
.pyc szybciej się ładują niż .py (szybciej o czas kompilacji i próbę zapisu
skompilowanego pliku)

     Normally,  you don't  need  to do  anything  to create  the
     spam.pyc file.  Whenever spam.py is  successfully compiled,
     an  attempt  is  made  to write  the  compiled  version  to
     spam.pyc.

    wrobell <wrobell w ite.pl>