pld-security-*@pld.org.pl

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 11 Wrz 2002, 19:52:24 CEST

On Wed, 11 Sep 2002, Krzysiek Taraszka wrote:
> Propozycja list pld-security-* :
> 1) lista pld-security-announce@ ma byc moderowana, i wysylac tylko moze
>    ktos z grypy (przyszlej) pld security team ... (anonse z
>    koncowka -PL i -EN)

Nie wiem czy nie warto się zastanowić nad 1 postem, ale 2-języcznym. I
jedną listą.

> 2) lista pld-security-pl@ i pld-security-en@ sa listami
>    niemoderowanymi, kazdy moze cos wyslac, etc, etc
>    (po subskypcji ...)

Posty z announce powinny się na tej liście też pojawiać.

> 3) i lista moderowana dla PLD Security Team, z moderowanym zapisam
>    gdzie obmawiane beda sprawy techniczne,
>    chodzi o ukladanie announce, etc, etc,
>    cos ala pld-security-bulk@ ...

a nie lepiej team zamiast bulk? (skąd ta nazwa?)

> Na dzien dzisiejszy pisanie announce bylo by pisaniem z palca, po czym po
> sprawdzeniu przez innych na pld-security-bulk@ (?) slal bym (bądz osoba
> zainteresowana) na pld-security-announce w pld.org.pl jako oficjalny
> announce. Wiadomosc byla by podpisana kluczem PGP dystrybycji jako
> oficjalny announce.

1. Ten klucz istnieje?
2. Gdzie on jest?
3. Jak wyglądałaby procedura podpisywania?

Bo nie wyobrażam sobie, żeby każdy człowiek z team-u miał prywatny u
siebie - to jest chore i żadne bezpieczeństwo.

No to niech już zakłada ;)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...