pld-security-*@pld.org.pl

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Śro, 11 Wrz 2002, 23:31:02 CEST

On Wed, 11 Sep 2002, Blues wrote:

> Nie wiem czy nie warto się zastanowić nad 1 postem, ale 2-języcznym. I
> jedną listą.

hmm, o tym sie pomysli majac liste.

> Posty z announce powinny się na tej liście też pojawiać.

czyli:
mailto: pld-security-announce w pld.org.pl
cc: pld-security-pl w pld.org.pl,
    pld-security-en w pld.org.pl

?
hm, troche bezsensu ...

> a nie lepiej team zamiast bulk? (skąd ta nazwa?)

no tak, niech bedzie pld-security-team w pld.org.pl ...
(bulk to nazwa jaka mmazur wymyslil ;)

> 1. Ten klucz istnieje?
> 2. Gdzie on jest?

Nie wiem, kloczek cos wspominal kilka wątkow wyzej, ze SA podpisywane byly
by kluczem PGP dystrybucji ....

> 3. Jak wyglądałaby procedura podpisywania?

Powiedzmy osoba wyslajace announce (zalozmy Ja) mam klucz security teamu i
podpisuje nim nasze announce ...
albo system pocztowy obslugujacy pld-security-annonuce podpisze (tak jak
pld-devel-pl podpisywane jest sygnatura ...)

> Bo nie wyobrażam sobie, żeby każdy człowiek z team-u miał prywatny u
> siebie - to jest chore i żadne bezpieczeństwo.

> No to niech już zakłada ;)

No tak ale hmm:

1. pld-security-announce (moderowana, niemoderowany dostep)
2. pld-security-pl, pld-security-en (zasady jak pld-devel-pl, etc)
3. pld-security-team (moderowana, moderowany dostep ...)

ostateczny wyglad ?
jakies poprawki ?

Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)

PS.
Wlasnie pisze skrypt sh, ktory ladnie utwozy maly raporcik na podstawie
szkielet.txt przyszlych announce i teraz mam pytanie ...
jak w DMLu zapisac do zmiennej i wexportowac ja ?

Narazie moj fragment kodu wyglada tak:

Nazwa pakietu: <input id=nazwa_pakietu caption="Pakiet-1.2.3-2">

i teraz takie cos potem musialo by zrobic to:

sed "s/%{package_name}/$nazwa_pakietu/g" test.1 > test.2

i nie robi .. zamiast podmienic %{package_name} na nazwa_pakietu
wstawia pusty string .. hmm, chyba robie cos nie tak ?

ok, niewazne, jako przyklady DMLa mam juz pldbug.sh, widze ze pawel ladnie
go zrobil i tam sa zmienne ustawiane ;) i mam tez bootdisk/ wiec sobie
zobacze jak by cos ;)