pld-security-*@pld.org.pl

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 12 Wrz 2002, 00:17:16 CEST

On Wed, 11 Sep 2002, Krzysiek Taraszka wrote:
> hmm, o tym sie pomysli majac liste.

ale czy będziemy mieli jedną czy 2 listy... IMHO jedna.

> czyli:
> mailto: pld-security-announce w pld.org.pl
> cc: pld-security-pl w pld.org.pl,
>     pld-security-en w pld.org.pl
> hm, troche bezsensu ...

No nie wiem - może faktycznie przesadzam. Jeżeli ktoś będzie chciał mieć
anonse to zapisze się na drugą listę...

> no tak, niech bedzie pld-security-team w pld.org.pl ...
> (bulk to nazwa jaka mmazur wymyslil ;)

Ale AFAIR to jemu o coś innego chodziło...

> Powiedzmy osoba wyslajace announce (zalozmy Ja) mam klucz security teamu i
> podpisuje nim nasze announce ...

Ale to nie jest dobry sposób...
Klucz może sobie leżeć w jakimś miejscu (jak są podpisywane pakiety?). I
tylko stamtąd będzie wysyłany post - w sumie dodatkowe zabezpieczenie, że
host będzie taki sam zawsze.

> albo system pocztowy obslugujacy pld-security-annonuce podpisze (tak jak
> pld-devel-pl podpisywane jest sygnatura ...)

Nie. Taki podpis nie będzie miał żadnej wartości, bo podpis powinien być
robiony w czasie wysyłania. Później to nie ma sensu.

Niech będzie.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...