koffice

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 12 Wrz 2002, 00:41:59 CEST

Zrobiłem upgrade, ale już padam na ryjek i nie jestem w stanie wszystkiego
dopracować. W najbliższych dniach też będę miał mniej znacznie czasu.
Podstawa - cały czas mi się wydaje, że nowy find_lang jest popsuty trochę,
bo nie łapie trochę /usr/share/doc/kde/HTML/....... Chyba powinien
(zresztą wcześniej to robił)
Do dokończenia:
- Sprawdzenie czy pliki językowe lądują w odpowiednich podpakietach
- wydzielenie do osobnej paczki kformula oraz kudesigner. Może też
kthesaurus (chyba tak).
- sprawdzenie co się stało tak naprawdę z kontour - czemu zniknął
- poprawienie trochę podziału pakietów, bo teraz nie jest na pewno dobry.
koffice-common-1.2-0.8 zaznaczył koffice-kspread-1.2-0.8 (wł. libkspreadpart.so)
Takich kwiatków pewnie kilka jest.
- przeniesienie ikon z powrotem do %{_pixmapsdir}

Pewnie jeszcze kilka rzeczy, ale już mi się ciężko myśli. Zapraszam
chętnych.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...