[perl] pliki *.ph, obecno

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Sob, 14 Wrz 2002, 12:47:48 CEST

[[ Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> ]]:
[...]

(Twój elm wydziela silną woń zgnilizny.)

> Ja bym to wrzucil do osobnego pakietu. Tylko trzeba by znalezc sposob na

Też się nad tym zastanawiałem, ale to chore.  Z punktu widzenia
dystrybucji, te pliki to element perla, nie dodatek do niego.  Poza
tym, celem (jak ja go widzę) istnienia pakietu perl nie jest tylko
udostępnianie interpretera do istniejącego softu, ale także kompletnej
(tak bardzo, jak to tylko możliwe) platformy do programowania w nim.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]