pld-security-*@pld.org.pl

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Czw, 12 Wrz 2002, 13:28:48 CEST

On Wed, Sep 11, 2002 at 07:52:24PM +0200, Blues wrote:

> Nie wiem czy nie warto się zastanowić nad 1 postem, ale 2-języcznym. I
> jedną listą.

IMHO:
  pld-security-announce@ jako lista główna, common netish.
  pld-security-announce-*@ jak się komuś będzie chciało tłumaczyć.

To bardzo ważne, żeby polskie tłumacznia (czy chińskie, albo
hiszpańskie) nie *opóźniały* wypuszczania anonsów.  Wiekszość ludzi
poradzi sobie z SA po angielsku.

> Posty z announce powinny się na tej liście też pojawiać.

Taka sobie lista tematyczna, jak discuss?  Nie wiem czy to jest
potrzebne.  Posty na nią przeważnie by się pokrywały z pld-devel,users
albo pld-sec-team.  (bo byłby albo pisane, przez userów, którzy nie są
pewni, że to co znaleźli to bug, albo przez developerów, którzy są
pewni, albo powinny nie być publikowane).

> a nie lepiej team zamiast bulk? (skąd ta nazwa?)

Zdecydowanie team ;)

IMHO na ta lista nie powinna być moderowana, co do postów subscriber-only
to nie jestem pewien.  Archiwa można by nawet udostępniać, ale po
miesiącu np.

> No to niech już zakłada ;)

Tylko czy te -security-{pl,en} są potrzebne?  (nie będę się kłócił, tak
się tylko pytam ;)

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h